Facility Officer Services (40 uur)

Het Facilitair Bedrijf is verantwoordelijk voor de realisatie van ‘state of the art’ stadionfaciliteiten en professionele facilitaire ondersteuning ten gunste van een unieke bezoekersbeleving, veiligheid en klanttevredenheid. Het taakprogramma binnen divisie Huisvestingszaken zal primair in het teken staan van het realiseren van een excellent Hospitality programma, een data gedreven service operatie en de moderne en slimme inrichting van de stadionfaciliteiten. Voor deze afdeling zijn we op zoek naar een Facility Officer Services.

Doel van de functie

Supervisie over de servicemedewerkers en werkzaamheden van de facilitaire servicebalies, binnen de kaders van de gestelde pand- en veiligheidsprocedures en servicerichtlijnen, met als doel om kwaliteit en efficiency van de dienstverlening te optimaliseren. Het begeleiden van de facilitaire werkzaamheden en het toezicht houden op het logistieke proces en de representatieve staat van de faciliteiten gedurende de dag situatie en tijdens de voorbereiding, productie en opleverwerkzaamheden van de evenementen die in het ArenA Conference Center plaatsvinden.


Kerntaken en verantwoordelijkheden

·Je verricht facilitaire- en hospitality werkzaamheden ten behoeve van bezoekers, bewoners of huurders, of laat deze uitvoeren.

·Je begeleidt en houdt toezicht op de facilitaire werkzaamheden, logistiek en de personele inzet gedurende de productie en de op- en afbouw werkzaamheden van evenementen die binnen het ArenA Conference Center plaatsvinden. Dit conform de eventplanning, afspraken en richtlijnen. Daarbij ligt de focus op het logistieke proces rondom  de op- en afbouw van evenementen,  ruimtesetting, ruimtebeleving, algemene inrichtings- en beheeraspecten, schoonmaak en veiligheid.

·Je fungeert als ‘spin in het web’ en staat voortdurend in contact met de collega’s, servicebalies, cateraars, leveranciers en dienstverleners.

·Je signaleert knelpunten en draagt bij aan verbeterinitiatieven t.a.v. de bezoekersbeleving, processen en kostenbeheer.

·Je draagt zorg voor representatieve en eenduidige communicatie (van melding tot de gereed melding/klanttevredenheid), met betrekking tot afwikkeling van zaken die bij het Facilitair Service team zijn neergelegd.

·Je houdt toezicht op de accurate registratie in het FMIS en performance rapportages.

·Je bent plaatsvervanger van de Facility Officer-Planning en coördineert daarbij het efficiënt inregelen van de facilitaire diensten en personele resources en het verlenen van administratieve- en inkoopondersteuning.

·Binnen het Facilitair Bedrijf van de Johan Cruijff ArenA is een MBO facilitair management leerprogramma van kracht, i.s.m. ROC/House of Hospitality. De studenten doorlopen een 3 jarig hybride leerprogramma, waarbij ze worden opgeleid tot Facilitair Leidinggevenden. De Facility Officer fungeert als werklesbegeleider van de studenten. Dit betekent de taakinregeling, begeleiding en de beoordeling van de studenten.


Wij vragen

Opleidingsniveau:MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur Facility Management
Ervaring: Minimaal 3 jaar werkervaring in relevante functies
Talenkennis: Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal


Wij bieden

Een afwisselende baan in een dynamische organisatie met een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.


Interesse?

Stuur dan je motivatiebrief met CV via e-mail naar solliciteren@johancruijffarena.nl ter attentie van

Sandra van Kooten (Manager HR).


Vragen?

Mocht je naar aanleiding van deze advertentie nog vragen hebben, dan kun je via e-mail contact opnemen met Sandy van Grootveld (Coordinator Quality & Services) s.van.grootveld@johancruijffarena.nl


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.