Coördinator Quality & Services (40 uur)

Wij zijn op zoek naar een Coördinator quality & services

Het Facilitair Bedrijf van de Johan Cruijff ArenA is verantwoordelijk voor de realisatie van ‘state of the art’ stadionfaciliteiten en professionele facilitaire ondersteuning ten gunste van een unieke bezoekersbeleving, veiligheid en klanttevredenheid. Het taakprogramma binnen de afdeling Huisvestingszaken staat primair in het teken van het realiseren van een excellent hospitality programma, een data gedreven service operatie en de moderne en slimme inrichting van de stadionfaciliteiten. Voor deze afdeling zijn wij op naar een Coordinator Quality & Services.


Doel van de functie

Verantwoordelijk voor de optimalisering en borging van een unieke bezoekersbeleving, door zorg te dragen voor een representatieve look & feel binnen de ontvangst- en openbare gelegenheden van het stadion en toezicht te houden op het strategisch hospitality concept, met als doel de verwachtingen van de bezoekers te overtreffen.


Kerntaken en verantwoordelijkheden

· Je levert input aan het management voor optimalisering van de bezoekersbeleving. Vertaalt en implementeert deze middels procedures en werkinstructies voor de service operatie.

· Je coördineert de inzet en uitvoering van de facilitaire dienstverlening, waaronder het logistieke proces, de personele inzet, ruimte setting, inrichting en beheer inventaris ten gunste van een continue representatieve bezoekersbeleving. Verricht afstemming met gebruikers over lopende en toekomstige behoeften, stemt deze af op technische, functionele en budgettaire mogelijkheden en zet deze in.

· Je coacht, beoordeelt en stuurt medewerkers aan en draagt bij aan hun ontwikkeling.

· Je fungeert als centraal aanspreekpunt voor onderwijsinstellingen zoals House of Hospitality en draagt bij aan de ontwikkeling van studenten middels inregelen van taken/diensten en het verrichten van workshops.

Wij vragen

Opleidingsniveau:  HBO werk- en denkniveau.
Ervaring: Minimaal 3 jaar leidinggevende werkervaring binnen een facilitaire- en of hotel omgeving.
Vaardigheden: Affiniteit met procesmatig werken en logistieke processen.
Gedragskenmerken: Toonbeeld, vastberaden en daadkracht.
Talenkennis: Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.                                    Bereidheid om onregelmatig te werken.


Wij bieden

Een afwisselende baan in een dynamische organisatie met een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.


Overige informatie

Fulltime, verdeeld over 7 dagen, onregelmatige werktijden (07.00–23.00 uur)


Interesse?

Stuur dan je motivatiebrief met CV via e-mail naar solliciteren@johancruijffarena.nl ter attentie van Sandra van Kooten (Manager HR). Sluitdatum voor de vacature is 14 augustus 2019.


Vragen?

Mocht je naar aanleiding van deze advertentie nog vragen hebben, dan kun je per e-mail contact opnemen met Chantal Nienhuis (Manager Customer Experience & Facility Services): c.nienhuis@johancruijffarena.nl


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.